آیا نمک درمان، برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نمک درمانی دارای سابقه ای طولانی، از آن برای درمان انواع بسیاری از بیماری مفید است. بنابراین بسیاری از مردم شاد به آن را دریافت، از جمله بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه می باشد. اما برخی از مردم شک اثر درمانی آن، آنها می خواهند بدانند این است که آن را برای آنها بی خطر است؟ حالا اجازه دهید ما را نگاه که آیا نمک درمانی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه امن است؟

عملکرد نمک درمانی چیست؟

به عنوان یک درمان سنتی، آن است که توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. با توسعه تکنولوژی مدرن، آن را تا حد زیادی بهبود پیدا کرد. با حرارت دادن، نمک تصفیه شده دارای مزایای زیادی برای بدن ما. با کمک آن، گردش خون ما می تواند بهبود یافته و سم درون بدن ما می تواند به دفع کردن. همراه با برخی از گیاهان چینی دیگر، آن می تواند مفید باشد برای جلوگیری و یا درمان برخی از بیماری های مزمن، به خصوص برای درمان بیماری های تنفسی خوب است. پس از حرارت، نمک می تواند به بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان، آن را به طور موثر می تواند در بهبود آسم و دیگر بیماری های تنفسی. این نیز برای کاهش استرس و خلق و خوی غمگین مفید است.

آیا نمک درمان برای بیماری مزمن کلیه بی خطر است؟

در واقع، این روش درمان بی خطر است، اما به عنوان یک درمان مکمل می تواند بیماری را درمان نمی کند. در طول درمان، به آن نیاز به همکاری با درمان های دیگر مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، سلول های بنیادی و غیره، همه از آنها به اثر قابل توجهی در درمان بیماری مزمن کلیه. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا پیام های ترک به ما.

از مطالب بالا، ما می دانیم که سراشیبی یا نمای بام درمانی یک روش درمانی بی خطر، همراه با سایر درمان است، می توان آن را مفید برای درمان بیماری مزمن کلیه. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا نمک درمان، برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه





:: برچسب‌ها: نمک درمانی، بیماری مزمن کلیه، آیا نمک درمان، برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: